10 January 2013

De azi înainte limbajul civilizat este obligatoriu


Nu mai las nici un fel de comentariu care să nu fie civilizat. Cui nu-i place, să meargă pe...

http://injuratbibliotecaru.blogspot.ro/

... şi să facă ce doreşte. Eu fac eforturi să scriu aceste postări şi cei ce înjură îmi îngrădesc posibilitatea de a mă exprima şi chiar posibilitatea de a se exprima a celorlalţi vizitatori serioşi. Am fost răbdător dar acum... gata. Am tolerant îndeajuns de mult şi propagandiştii şi agenţii de influenţă ai ţărilor străine. Sau vă comportaţi civilizat sau dispăreţi. Aveţi de făcut golănii pe internet, sunteţi liber să vă faceţi bloguri şi să înjuraţi cât vreţi în spaţiul vostru.

 

(http://www.freepress.net/2012-progress-report)

2 comments:

Horia Pană said...

Dragă Bibliotecarule,

Ai fost prea răbdător.

Bibliotecaru said...

Din iubire a libertăţii de exprimare am foarte multă răbdare. Numai că deja libertatea de exprimare pe care o acord eu altora începe să îngrădească libertatea mea de exprimare... sunt deci nevoit să acţionez.

© Gheorghe Florescu, 2008 Acest site este un pamflet politic şi, uneori, cultural, trebuie deci tratat ca atare.