25 January 2013

Credem că nu mai sunt banat pe blogul domnului...


Propagandiştii, această specie adânc ancorată... nu în realităţi, cum vă închipuiţi aşa ceva?... adânc ancorată în ţâţa din care curge lapte.



Hai să fim serioşi, se pare că sunt şi eu un infim pericol pentru politicieni şi propagandişti că prea atacă tot felul de reduşi mentali (mental nu de la mentă ci de la mentalitate) în momentul în care acest blog spune ceva non-laudativ despre un politician... De ce ar fi teamă unor oameni care înşiră nişte inepţii precum odinioară scria poetul...

Trei copile de-mpărat
Stau într-un măreț palat,
Înșirând la scumpe salbe
De mărgăritare albe.


Primele trei virgine (din punct de vedere politic) din fruntea statului induc o înşiruire de mărgărite ale propagandiştilor de serviciu de pompează 24 de ore pe zi în toate televiziunile de ştiri ale României... Şi încă nu încap îndeajuns.

Spunea cineva, nu-l spun, persoană importantă (el oricum nu-şi spune propagandist, ci ziarist... şi râde cu toţi dinţii indiferent de subiect), ziarist în ultimii doi ani:
Nu am chef să intru acum în logica USL şi să spun foarte multe despre intenţia lui Victor Ponta şi Crin Antonescu de a grăbi organizarea alegerilor prezidenţiale.
Da, mofturi... Cu alte cuvinte... Băăăăă, vă păcăleşte USL-ul ca pe nişte tâmpiţi ce sunteţi, dar mi-e lene să vă explic.

Am încercat un răspuns... din cel vesel în inimă şi amar în ureche. Sau invers, că nu mai ştiu, m-am zăpăcit de emoţie.

- Bă, Guvernul Ponta merge prost!
- Ce merge prost?
- Păi tu eşti prost, ţi se pare că e bine?
- Nu de asta, dar ce anume vezi că merge prost...
- Eu când spun că eşti prost... păi n-au zis că scad TVA-ul la alimente... n-au zic că aia... cum îi zice... salariu minim creşte...
- Păi da, dar cei de la FMI...
- Hai că mă enervezi, tot daţi vina pe FMI. Nu se poate, nişte proşti...
- Păi dacă ai fi tu premier ai putea să scazi TVA-ul şi să creşti salariul minim?
- Păi sunt eu premier? Te întreb, sunt eu premier...
Şi urmează un zâmbet cu toţi dinţii.

Aş vrea să spun că este un dialog imaginar, din păcate mi se întâmplă în fiecare zi. De ce? Păi a spus-o Caragiale în "Moftul român". A spus-o şi mai bine Caragiale în "Situaţiunea".

– Știi ce-ar trebui la noi? zice Nae.
– Ce?
– O tiranie ca în Rusia... Nu mai merge, mă-nţelegi, constituţia, care aceea ce vezi că se petrece, nu poți pentru ca...


Mama ei de viaţă, că de tirani nu duce lipsă România... Cum ajunge unul sus cum se face tiran.
I.L.Caragiale - Situaţiunea

No comments:

© Gheorghe Florescu, 2008 Acest site este un pamflet politic şi, uneori, cultural, trebuie deci tratat ca atare.