15 March 2011

Schimbarea la faţă


Niciodată nu am văzut un om care să se schimbe atât de radical, nici măcar cei care divorţează şi ajung, din consort iubitor în zgripţuroi gata să facă orice mişelie pentru a câştiga.

Mai devreme am observat că domnul Băsescu habar nu are de statutul PDL. În acest moment am mai văzut câte ceva din interviul domniei sale şi nu am cum să nu constat că cel pe care îl ştiam în 2004 nu mai există astăzi... nici un pic. Astăzi preşedintele este un fel de transformare umană a unui animal de pradă care acţionează instinctiv şi agresiv la orice mişcare. Personal nu văd, în tot ceea ce declară preşedintele, nici măcar un semn de intelectualitate. Ceea ce face domnia sa în această emisiune, ponegrind contracandidaţii lui Emil Boc pentru funcţia de preşedinte al PDL... nu este numai anti-constituţional, dar este şi o bădărănie fără margini. Să nu fi fost preşedinte şi tot nu este normală o astfel de reacţie.

http://www.tvr.ro/inregistrari.php?file=DATA-2011-03-14-20-49.flv&id=Editie%20speciala

Domnule Băsescu,
Nu ştiu cât contează pentru domnia voastră... dar vă îndreptaţi cu paşi rapizi pe lista celor cărora le-am retras respectul.

2 comments:

Darael said...

Retras respectul ?

Imi aduc aminte de anul de gratie 2004 cand inainte de alegeri spuneam oamenilor ca e un securist care nu a facut nimic real la viata lui in afara de a trada pe toti, si de a distruge tot ce se putea distruge in jur.

Atunci am fost facut comunist de persoane care ii acordau atentie crezand in minciunile si vorbele goale pe care le folosea.

Atat am avut de comentat.
Istoria mi-a dat (si imi da in continuare) dreptate mie.

Bibliotecaru said...

Sunt dintre cei care i-au acordat votul domnului Băsescu în 2004. Atunci, orice mi-ar fi spus cineva, nu aş fi crezut că se ajunge până aici.

Chestiunea este însă alta. Dacă România ar fi avut o clasă politică responsabilă, atunci România ar fi mers spre înainte oricine ar fi fost cei aleşi.

© Gheorghe Florescu, 2008 Acest site este un pamflet politic şi, uneori, cultural, trebuie deci tratat ca atare.