11 October 2010

Discursul în oglindă


“Sunt probleme de interes naţional care trebuiau să fie discutate, iar obiectivul meu iniţial era să armonizăm punctele de vedere ale Puterii cu cele ale Opoziţiei. Acest lucru nu este posibil, vedem, aşa că voi substitui eu Opoziţia în discuţiile cu dumneavoastră. Legea pensiilor..."
(mai multe pe: http://www.realitatea.net/traian-basescu-catre-partidele-puterii-voi-substitui-eu-opozitia_757706.html)

Ei bine... Este ceva ce nu mai poate fi negat... Sincer nu am curajul să scriu cu voce tare ce anume, dar este destul de uşor de intuit.

Moderatorul a vorbit.


2 comments:

nimrod said...

Spun eu! Adică Alfa şi Omega, cum ar veni...Halal de noi!

Bibliotecaru said...

Numai omega, care este la fel şi în oglindă. :D

© Gheorghe Florescu, 2008 Acest site este un pamflet politic şi, uneori, cultural, trebuie deci tratat ca atare.