10 June 2010

Repetabila povară a cântecului protestatar





Linişte, linişte,
Aproape-n toată ţara
Linişte, linişte,
Aproape-n toată ţara
E linişte, linişte...

Aş vrea să am un zîmbet liniştitor,
Să apar zîmbind la televizor,
Necazurile voastre să dispară aşa...
Dacă s-ar putea
Atît de uşor,
Sînt sigur că m-aţi vota,
Însă eu n-aş candida,
Fiindcă n-am un zîmbet liniştitor,
N-am nici un fel de strategie pentru viitor
Şi nici măcar nu sînt sigur că-i bine ce fac ...
Dar decît să tac,
Prefer să vorbesc:
Dacă credeţi că greşesc,
Puneţi-mă la punct, hei !

De fapt, atîtea lucruri nu ştiu,
Şi mă gîndesc dacă să pun sau nu un pariu:
E bine, oare,
Să zîmbeşti orice-ar fi ?...
(Alexandru Andrieş - Aproape linişte)

No comments:

© Gheorghe Florescu, 2008 Acest site este un pamflet politic şi, uneori, cultural, trebuie deci tratat ca atare.