04 April 2009

Mihai Mălaimare: Să vină un cutremur sau Mesia!


Îmi permit să preiau această scriere pentru că dezamăgirea nu mai poate înainta, oamenii au ajuns la limita dincolo de care suportabilul se transformă în insuportabil.

M-am saturat!

M-am saturat!

M-am saturat de mizeria asta infioratoare in care traim in aceasta tara!

M-am saturat de acest presedinte bagat in toate afacerile inchipuite si neinchipuite, cu neamuri mitocanesti care ne ameninta la vedere in direct. M-am saturat de aceasta lume politica stivuita intre neveste si amante, cu limba de lemn de tei folosita chiar si in budoar, m-am saturat de acest prim ministru cu vorba de morisca, fara nimic in cap decat niste vorbe ca niste paie vanturate de masina de treierat. M-am saturat de aceasta tara in care daca ai sapte ani de acasa nu esti decat un INFRACTOR, m-am saturat de aceasta mafie plina de betivi jegosi si curve patentate, m-am saturat de toata aceasta violenta odioasa din jurul nostru, pe strada, in institutii, la telefon.

M-am saturat sa merg prin magazine tinandu-ma de buzunare. M-am saturat sa privesc in jur de parca in fiecare clipa un ins vrea sa ma injunghie. M-am saturat de toata aceasta jogosenie fara margini in care traim, in care ne-au adus, in care ne-au obligat sa traim. Sunt un om liber, sunt un om care gandesc cu creierul meu, m-am saturat de cretini, m-am saturat de prosti, m-am saturat de ticalosi, m-am saturat de acesti nemernici care sunt suspusi peste tot, care ne conduc, care ne duc dracului catre nimic, care isi bat joc de educatia pe care mi-a dat-o mama, care isi bat joc de tot ceea ce au crezut bunicii mei, parintii mei, de tot ceea ce am crezut eu, de tot ceea ce am adus in aceasta lume toti cei care ne-am luat soarta in maini pentru a edifica o lume in care mai binele si mai frumosul sa invinga, asa cum este normal in orice lume normala, in orice tara adevarata, frumoasa, normala.

In urma cu ani de zile un roman striga “m-am saturat de Romania”si, alaturi de ceilalti oameni normali din aceasta tara l-am acuzat, l-am injurat in gand, l-am blamat la vedere.

Acum urlu si eu : m-am saturat, nemernicii dracului, m-am saturat jigodii ordinare urcate in varful trebii, m-am saturat si nu va mai permit sa va numiti romani, pentru ca nu sunteti, sunteti doar niste nimicuri ordinare, niste ticalosi de duzina, vanzatori de nave si de tara, betivi, curvari si minti bolnave.

Tara asta are nevoie de un cutremur sau de un Mesia.

Sper din tot sufletul sa se nasca un apostol care sa fie in stare sa infrunte FIARA si in aceasta lupta ma voi inscrie voluntar cu orice pret pentru ca:

M-AM SATURAT!

2 comments:

Ovidiu said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Bibliotecaru said...

@ Ovidiu
Parcă era interzisă publicarea datelor personale, doriţi să-mi şteargă blogul?

© Gheorghe Florescu, 2008 Acest site este un pamflet politic şi, uneori, cultural, trebuie deci tratat ca atare.