29 April 2009

Imnul turistic al Romaniei - The land of choice


Personal sunt dezamăgit. Melodia este simpluţă, atât de simplă încât nu pot să cred că nu există deja pe undeva, sunetul este nemasterizată, mai ales în zona vocilor se simt grav căderile de sunet, sunt deranjante nu numai sesisabile, partea video-slide, făcută precum filmuleţele cu "lumina de Crăciun" sau poveştile moralizatoare care se termină învariabil cu "trimite la 5 prieteni", foarte la modă pe NEOGEN sau în spamurile de email, este la nivelul doamnelor care îşi doresc bibelouri pe mileuri pe post de artă. Fotografiile, altfel foarte reuşite, nu reprezintă deloc România, ci un fel de Franco-Elveţie bucolică... Unde sunt gărduleţele care înconjoară astăzi propietatea şi pe cel mai mic petec de pământ, unde sunt drumurile desfundate, unde sunt gunoaiele.
Eu cred că parodia este mai reuşită.




Parodie - The End of Choice - Imnul turistic al Romaniei

(sursa YouTube)

4 comments:

Detectorul de dobitoci said...

Multa vreme am crezut ca doar faci pe prostul. Nu te-ai lasat insa pana nu m-ai convins de contrariu.

Bibliotecaru said...

:)
Fac şi eu ce pot, nu toată lumea se ridică la standardele domniei voastre.

Dan Maxim said...

Ura, am gasit un blog politic unde nu cenzu.
E chiar mishto, o sa revin.
Am citit posturile dvs de pe blogurile liderilor PNL. Sunt de bun simt si interesante.
Mai vorbim

Bibliotecaru said...

Mulţumesc de vizită.

© Gheorghe Florescu, 2008 Acest site este un pamflet politic şi, uneori, cultural, trebuie deci tratat ca atare.