26 September 2008

Să vedem, să vedem, să vedem ce-o să iasă


Presa are un nou proces din partea preşedintelui României. Este adevărat că presa vorbeşte de multe ori "la mişto" adăpostindu-se la umbra conceptului de pamflet politic. De multe ori însă apar campanii de dezinformare care rămân atât de bine în minte cititorului încât acoperă tot restul informaţiei.

COMUNICAT DE PRESĂ

(26 septembrie 2008)

Precizări ale Administraţiei Prezidenţiale

Referitor la procesul civil declanşat de Preşedintele României, Traian Băsescu, împotriva jurnalistului Cristian Oprea şi a Trustului Realitatea-Caţavencu, Departamentul de Comunicare Publică al Administraţiei Prezidenţiale face următoarele precizări:

Procesul declanşat de Preşedintele României, Traian Băsescu, vine în contextul unei serii de articole care conţin informaţii neadevărate, redactate de domnul Cristian Oprea.

Administraţia Prezidenţială poate pune la dispoziţia ziarului Cotidianul un istoric al acestor articole, precum şi al contactelor purtătorului de cuvânt al preşedintelui României, Valeriu Turcan, cu domnul Oprea în fiecare din cazurile respective.

Reprezentaţi ai Administraţiei Prezidenţiale au semnalat în repetate rânduri domnului Cristian Oprea inexistenţa unora din informaţiile conţinute de articolele care purtau semnătura domniei sale. De asemenea, domnului Oprea i s-a semnalat incorectitudinea atribuirii de informaţii inexistente unor „surse din Administraţia Prezidenţială” sau „Palatul Cotroceni”.

Orice consilier al Preşedintelui, pe care domnul Cristian Oprea îl poate indica drept sursă, poate confirma redacţiei ziarului Cotidianul neadevărul sau inexistenţa unor afirmaţii făcute de acesta în cadrul unor articole.

Retragerea acţiunii în justiţiei presupune un simplu gest din partea domnului Oprea – exprimarea regretului pentru situaţia creată.

Pentru acţiunea în instanţă, Preşedintele României a recurs la serviciile unei firme private de avocatură.

Departamentul de Comunicare Publică
26 Septembrie 2008


A.S.I.A. - Suna Periculos

I:
Eu am fitze, tu ai tupeu
N-o sa ne fie foarte greu
Sa vedem ,sa vedem, sa vedem, sa vedem
Ce-o sa iasa.
II:
Tu la slujba, eu la liceu
N-o sa ne fie foarte greu
Sa vedem ,sa vedem, sa vedem, sa vedem
Ce-o sa iasa.

Refren:
Suna periculos, trage fusta mai jos
Pare primejdios, dar e asa de frumos.
Suna bine de tot, doar cerceii se scot
Suna periculos de sus pana jos.

III:
Eu am de toate, tu ai ceva
Tu ai in piept inima mea
Sa vedem ,sa vedem, sa vedem, sa vedem
Ce-o sa iasa.
IV:
Eu sunt rea, tu esti cuminte
Poate, poate se aprinde
Sa vedem ,sa vedem, sa vedem, sa vedem
Ce-o sa iasa.

Refren:..

V:
Tu
ai credit
Eu vreau tzoale, vreau doar sucuri naturale
Sa vedem ,sa vedem, sa vedem, sa vedem
Ce-o sa iasa.
VI:
Tu ai banii, eu am anii
Suntem ca americanii
Sa vedem ,sa vedem, sa vedem, sa vedem
Ce-o sa iasa.

Refren:..

VII:
Sunt fata, sunt desteapta, am bani si sunt
bazata
Sunt fata, sunt desteapta, eu sunt adevarata
Trage fusta cat mai jos, ma simt periculos
Dar asa este frumos, cand te privesc de sus in
jos.
Refren:..

No comments:

© Gheorghe Florescu, 2008 Acest site este un pamflet politic şi, uneori, cultural, trebuie deci tratat ca atare.