07 September 2008

Nu-i timp de şagă


Este vremea când se decide cadoul electoral. Din ce în ce mai greu să ghiceşti cam ce şi-ar dori electoratul în schimbul unei stampiluţe cu marca VOTAT pe buletinul de vot, exact acolo unde trebuie. Atenţiile s-au rafinat, se caută certitudini... La modă este de la un timp să-şi vâneze unul altuia micile impulsuri către electorat. Iată ce am găsit pe site-ul PSD (http://www.psd.ro).

Către Direcţia Naţională Anticorupţie
Postat la 2008-09-07

În atenţia Domnului Procuror Şef al DNA Daniel Morar,

Domnule procuror şef,

Îmi exprim îngrijorarea cu privire la recentele informaţii vehiculate în presă referitoare la modul în care domnul Cristian Adomniţei îşi îndeplineşte obligaţiile oficiale care derivă din mandatul de ministru al Educaţiei, Cercetării şi Tineretului.

Aceste informaţii din presă au devenit certitudine sâmbătă, 06 septembrie 2008.

În fapt

Sâmbătă, 06 septembrie 2008, ministrul educaţiei Cristian Adomniţei a fost prezent la Iaşi pentru festivitatea de repartizare a celor 31 de microbuze alocate acestui judeţ. Dintre acestea, 21 de microbuze au fost alocate localităţilor cuprinse în colegiile în care şi-au confirmat candidatura pentru Camera Deputaţilor Cristian Adomniţei, Traian Dobre şi Relu Fenechiu, toţi membri ai Partidului Naţional Liberal.

Permiteţi-mi, domnule procuror-şef, să vă prezint nominal localităţile care au primit microbuze şcolare.

În colegiul în care şi-a confirmat candidatura domnul Cristian Adomniţei:

1. Podu Iloaiei – PNL

2. Popeşti – PNL

3. Sineşti – PNL

4. Mogoşeşti-Siret – PNL

5. Oţeleni – PSD

6. Lungariu – PSD

7. Răchiteni – PSD

8. Brăeşti – PDL

9. Erbiceni – PDL

10. Mădârjac – PDL

În colegiul în care şi-a confirmat candidatura domnul Relu Fenechiu:

11. Mironeasa – PNL

12. Mogoşeşti – PNL

13. Dobrovăţ – PNL

14. Ciurea – PSD

15. Bârnova – PSD

În colegiul în care şi-a confirmat candidatura domnul Traian Dobre:

16. Grozeşti – PNL

17. Costuleni – PNL

18. Prisăcani – PNL

19. Moşna – PNL

20. Cosmeşti – PNL

21. Ciorteşti – PSD

Restul localităţilor din Iaşi care au primit microbuze şcolare la această repartiţie:

22. Voineşti – PNL

23. Roşcani – PNL

24. Cepleniţa – PNL

25. Sireţel – PNL

26. Ţibăneşti – PNL

27. Coarnele Caprei – PNL

28. Târgu Frumos – PNL

29. Paşcani – PNL

30. Iaşi (o şcoală specială) – PSD

31. Delceşti – PC

Vă rog să constataţi, domnule procuror-şef, că, din cele 31 de microbuze destinate judeţului Iaşi, 20 au fost repartizate localităţilor care au primari membri PNL, 7 - localităţilor unde sunt primari membri PSD, 3 microbuze au fost alocate localităţilor conduse de primari membri PD-L şi un microbuz – unei localităţi cu primar membru PC.

Mai mult decât atât, atrag atenţia şi vă rog să constataţi că 10 microbuze au fost repartizate în colegiul în care şi-a confirmat candidatura Cristian Adomniţei, 6 microbuze - în colegiul în care şi-a confirmat candidatura domnul Traian Dobre şi 5 microbuze - în colegiul în care şi-a confirmat candidatura domnul Relu Fenechiu.

Această repartizare, domnule procuror-şef, este cel puţin suspectă şi, în opinia mea, domnul Cristian Adomniţei se face vinovat de folosirea fondurilor publice şi a microbuzelor şcolare, achiziţionate din bani publici, în scopuri electorale şi de săvârşirea infracţiunii de abuz în serviciu în contra intereselor publice, conform art. 248 din Codul Penal.

Domnule procuror şef,

Nu putem fi indiferenţi la modul în care domnul Cristian Adomniţei înţelege, prin operaţiunea „Microbuzul Electoral”, să utilizeze în interes personal banii şi resursele Ministerului Educaţiei, Cercetării şi Tineretului.

Consider că domnul Cristian Adomniţei a transformat repartiţia microbuzelor şcolare într-o afacere politică profitabilă pentru domnia sa şi pentru alţi membri PNL, iar felul în care domnia sa a decis să repartizeze microbuzele şcolare în judeţul Iaşi reprezintă o formă gravă de mită electorală pe bani publici.

Prin urmare, solicit Direcţiei Naţionale Anticorupţie să cerceteze modul în care au fost utilizate până acum, în mandatul domnului Cristian Adomniţei, resursele materiale şi financiare ale Ministerului Educaţiei, Cercetării şi Tineretului.

Solicit DNA să constate dacă repartizarea microbuzelor şcolare în judeţul Iaşi din data de 06 septembrie 2008 este un caz de mită electorală, aşa cum se întrevede.

Cer DNA să se autosesizeze şi să demareze în regim de urgenţă o anchetă care să clarifice modul în care domnul Cristian Adomniţei şi-a îndeplinit atribuţiile de serviciu sub aspectul posibilităţii săvârşirii de către acesta a infracţiunii de abuz în serviciu în contra intereselor publice, conform art. 248 din Codul Penal.

Ana Birchall,
Şef al Departamentului de
Educaţie publică şi Cercetare al PSD
07.09.2008

Parcă închid ochi şi-mi deschid urechile... undeva în preajma gândurilor este Chiriţoaia îmbrăcată în haine de voiaj. În mâna dreapta are o cravaşă fină care aduce mai mult a încrucişare dintre un instrument de tortură erotică şi un "bulan" de poliţist...
Iată-mă-s! am sosit
Dintr-o călătorie
În care-am pătimit
O sută de şotii ş-o mie.
Dar, zău, nu mă căiesc,
Nu-mi pasă de nimică;
Eu sunt zdragon şi mă numesc
Chiriţa cea voinică.
Ce voiagiu minunat!
Ce frumos m-am primblat!
În urmă-mi am lăsat
Un nume lăudat.
Când colo, după ce se risipeşte ceaţa din gândurile mele, se aude tropăind, cu bocanci de mascaţi, DNA-ul cu o nouă frizură cu vârfurile tăiate.



Cassa Loco - Cine Are Noroc Are
Se stie…
Mere amu ma
Eu is primu
Tu ma, tu
Amu ni-incepe piesa

Frunza verde de marar
Tata are aprozar
Foaie verde de tarhon
Amu is si eu patron
Aveam jobu de portar
Nau Im working as PR
Stiu ca-s un pic cam cioban
Si am fata de taran
Dar dau bine la costum
Cand ma spreiez cu parfum

Amu umblu in Armani
Se vede ca-mi place banii
Si mi-am luat un leptop tare
Televizor cu butoane
Are bluetooth in dotare
Cand ma vede lumea moare

Cine are noroc are Sailalalala
Cine n-are, n-are
Cine are noroc, are Sailalalala
Cine n-are, n-are

Pai, Cine are noroc, are Sailalalala
Cine n-are, n-are

Se stie

Cine are noroc, are Sailalalala
Cine n-are, n-are

La birou am toileta
Bine, ma, eu nu-s vedeta?
Toata ziua autografe
Ma gasesti in almanahe

Si ma dau in BMVeu
Bag benzina OMVeu
Unde stau toti smecherii
Si n-au locuri fraierii

Agat fetele pe strada
Hai papusa-ncoace odata!
O sa te fac cu o Cola
Si-ti dau trening Diadora
Umblu numai in Bamboo
Sa vad la fete fundu
Beau numa Don`Perignon
Vand slanina de somon

Cine are noroc, are Sailalalala
Cine n-are, n-are

Cine are noroc, are Sailalalala
Cine n-are, n-are

Pai, Cine are noroc, are Sailalalala
Cine n-are, n-are

Cine are noroc, are Sailalalala
Cine n-are, n-are

Se Stie

Cine are noroc, are Sailalalala
Cine n-are, n-are

Cand ai bani si ai dusmani
Dar si prieteni si-s golani
Bine, ma, eu n-am tezaur?
Ni aicea lant de aur!
Daca vrei te-ngrop in sute
Ma nervez si nu stiu multe
(Nici eu)
Banii ma face destept
Eu ma bat cu pumnu-n piept
Pe Iza si pe Mara
Cat de mare-i vila mea
Uiuiu si iara iu
No di` ce nu ai si tu?
Eu multam lu` Dumnezeu
Ca mi-o dat viata misto

Ca cine are noroc are
Cine n-are, chiar ca n-are

Cine are noroc, are Sailalalala
Cine n-are, n-are

Cine are noroc, are Sailalalala
Cine n-are, n-are

Cine are noroc, are Sailalalala
Cine n-are, n-are

Se stie

Cine are noroc, are Sailalalala
Cine n-are, n-are

Pai, Cine are noroc, are Sailalalala
Cine n-are, n-are

Cine are noroc, are Sailalalala
Cine n-are, n-are

No comments:

© Gheorghe Florescu, 2008 Acest site este un pamflet politic şi, uneori, cultural, trebuie deci tratat ca atare.